- PERCORRIDO.
Material: Aros grandes e
aros pequenos, xiz ou cordas.
Desenvolvemento do xogo:
Debúxase ou márcase con cordas no chan un percorrido cunha praza no medio para
peatóns e varios pasos, un deles con
semáforo. Un alumno vai ser o semáforo e coma no xogo anterior terá tres aros
pequenos, un verde, outro amarelo e outro vermello. Haberá dous peatóns que terán
que andar pola praza e cruzar polos pasos de peatóns. Os demais serán autos,
con cadanseu aro grande. Como o circuito é de dous carrís, os autos terán que
circular pola súa dereita e nunca cambiar nin ocupar o carril contrario. Os peatóns deberán mirar para
esquerda e dereita antes de cruzar e os autos ir amodo polos pasos de peatóns e
cederlles o paso.
Obxectivos:
- Aprender a andar por unha calzada.
- Prestar atención aos semáforos e aos pasos de peatóns.
- Discriminar dereita e esquerda no espazo.
- SEMÁFORO:
Material: 3 aros pequenos, 1 verde, outro marelo e outro vermello.
Desenvolvemento do xogo: 1 alumno é o semáforo, ten os tres aros na man. Os demais alumnos se dispersan polo resto do espazo. Cando o semáforo amose o aro verde os alumnos terán que correr, cando amose o aro amarelo deberán andar e cando levante o aro vermello terán que parar. Iranse turnando o posto do semáforo.
Obxectivos:
No hay comentarios:
Publicar un comentario